Τετάρτη, Σεπτεμβρίου 22, 2010

21/9/2010 ΟΜΟΛΟΓΙΑ ΠΑΓΚΑΛΟΥ


«Μας ρωτάνε οι πολίτες που φάγαμε τα λεφτά».
«Μαζί τα φάγαμε, αφού σας διορίζαμε.
Τα φάγαμε όλοι μαζί σε μία πρακτική αθλιότητας,
εξαγοράς και διασπάθισης του δημοσίου χρήματος»!




Σκληρή και προκλητική απάντηση στους αγανακτισμένους πολίτες που βλέπουν την χώρα να “βουλιάζει” στο χρέος έδωσε ο Θόδωρος Πάγκαλος.

Προκλητικός εμφανίστηκε σήμερα σε δηλώσεις του ο αντιπρόεδρος της Κυβέρνησης Θόδωρος Πάγκαλος αναφορικά με την κριτική που δέχεται ο πολιτικός κόσμος και η Κυβέρνηση για την τύχη των χρημάτων των ελλήνων φορολογουμένων…

«Η απάντηση σε όλους αυτούς που μας ρωτάνε πού τα φάγατε τα λεφτά είναι μία: «σας διορίζαμε για χρόνια, τα φάγαμε μαζί, ακολουθώντας μια πρακτική αθλιότητας , εξαγοράς και διασπάθισης δημοσίου χρήματος» είπε χαρακτηριστικά ο Αντιπρόεδρος της Κυβέρνησης.

Παράλληλα εξαπέλυσε επίθεση στη Ν.Δ. κατηγορώντας τη για πελατειακές λογικές και είσοδο συμβασιούχων στο δημόσιο «από το παράθυρο».

Η προκλητική αυτή δήλωση όμως του αντιπροέδρου της Κυβέρνησης έχει προκαλέσει την δυσαρέσκεια της αντιπολίτευσης αλλά φαίνεται πως θα προκαλέσει και την δυσαρέσκεια των πολιτών. Κι όλα αυτά μια μέρα μετά την δημοσιοποίηση του πόθεν έσχες των βουλευτών με τον κ.Πάγκαλο να έχει 58 ακίνητα!


Την ίδια ώρα ένα δεύτερο πακέτο συγχωνεύσεων ετοιμάζει η Κυβέρνηση «με στόχο την εξοικονόμηση πόρων για το δημόσιο λογιστικό ταμείο» όπως προανήγγειλε ο Θόδωρος Πάγκαλος, ενημερώνοντας την αρμόδια Επιτροπή της Βουλής για το υπό κατάθεση νομοσχέδιο που αφορά στην «Κατάργηση και συγχώνευση υπηρεσιών, οργανισμών και φορέων του Δημόσιου Τομέα».


Πηγή: www.newsit.gr


Ευτυχώς κύριε Πάγκαλε ούτε εγώ ούτε κανένα μέλος της οικογένειας μου ανήκει ή ανήκε στον δημόσιο τομέα και ούτε συρθήκαμε παρακαλώντας για τους διορισμούς που "επαίρεστε" οπότε μπορούμε να σας κοιτάμε με καθαρό βλέμμα δίχως ενοχές. Κρίμα που πρέπει όμως να πληρώσουμε μαζί σας τον λογαριασμό και να υποστούμε όλη αυτήν την εθνική ταπείνωση και κατάντια.

Εσείς όλοι φυσικά έχετε* και δικαίως.

*(Συμπληρώστε ελεύθερα)

2 σχόλια:

Α. Δ.Ε. ΒΑΛΜΑΣ είπε...

Τα σχόλια σας παρακαλώ να γίνονται στο blog και όχι στο facebook.

Α. Δ.Ε. ΒΑΛΜΑΣ είπε...

#
Jim Kaparis ane thima ante psonio an ksipniseis mono mias tha erhtei anapoda o ntounias
Τετάρτη στις 11:05 π.μ. · Μου αρέσει!Δεν μου αρέσει
#
ΛΕΝΑ ΠΑΠΑΘΑΝΑΣΙΟΥ Βέβαια,άλλο στομάχι εγώ κι άλλο ο αντιπρόεδρος..
Τετάρτη στις 12:11 μ.μ. · Μου αρέσει!Δεν μου αρέσει
#
Jim Kaparis elinas politis me 58 akinita.......................
Τετάρτη στις 12:17 μ.μ. · Μου αρέσει!Δεν μου αρέσει
#
ΛΕΝΑ ΠΑΠΑΘΑΝΑΣΙΟΥ ελληνίδα πολίτης με 55 κιλά..χαχχαχαχα
Τετάρτη στις 12:19 μ.μ. · Μου αρέσει!Δεν μου αρέσει
#
Jim Kaparis kaloooooooo
Τετάρτη στις 12:22 μ.μ. · Μου αρέσει!Δεν μου αρέσει
#
ΛΕΝΑ ΠΑΠΑΘΑΝΑΣΙΟΥ
Θυμήθηκα το Βολταίρο,ο οποίος -μεταξύ άλλων-έγραψε και το "Εγκώμιο στην υποκρισία"
Ασχέτως(?),παραθέτω κάτι νόστιμο..ελπίζω να μη το "χάψει" ο Αντιπρόεδρος..Εγώ του το αντιγυρίζω..
"Ποτέ κανείς δεν διέθεσε τόσο πνεύμα με την επιθυμία να αποκτ...ηνώσει την ανθρωπότητα. Διαβάζοντας κάποιος το κείμενό σας επιθυμεί να περπατήσει με τα τέσσερα –συνήθεια που έχω κόψει εδώ κι εξήντα χρόνια».Δείτε περισσότερα
Τετάρτη στις 12:47 μ.μ. · Μου αρέσει!Δεν μου αρέσει
#
Jim Kaparis asta kopela mou ki an den ksesikothite eseis oi neoi to sistima tha mas parei apo kato.
Τετάρτη στις 12:51 μ.μ. · Μου αρέσει!Δεν μου αρέσει
#
ΛΕΝΑ ΠΑΠΑΘΑΝΑΣΙΟΥ Το σύστημα ανατρέπεται αλλά προυποθέτει κίνημα,διάβασμα,στρατηγική και κοινωνικές συμμαχίες..
Τετάρτη στις 12:52 μ.μ. · Μου αρέσει!Δεν μου αρέσει
#
Jim Kaparis nai xreizete sistratefsi....
Τετάρτη στις 12:55 μ.μ. · Μου αρέσει!Δεν μου αρέσει
#
Tasos Valmas Πω, πω αυτή η συνομιλία με χαροποίησε πολύ. Αν δεν έχετε αντίρρηση θα την μεταφέρω στην αρχική ανάρτηση.

ΦΙΛΟΙ ΑΠΟ ΟΛΗ ΤΗΝ ΓΗ